Monday 3 November 2014

OUTFIT: DAY'N NIGHT

Museum love. Autumn love. Et favoritt høst-antrekk, med fokus på detaljer og layering. Den fluffy Teddy Cardiganen min fra New Look har nesten ikke blitt brukt til nå, men denne kombinasjonen elsker jeg; hvit fluffy oversized cardigan over en enkel, nude blondetopp. Vintage smykket mitt (fra min bestemor) har alltid vært en personlig favoritt, og passer perfekt inn i denne sesongen, når chokers er så populært. Dette er nok det nærmeste jeg kommer til å bruke choker (og det er jo egentlig ikke så nærme), jeg er ikke akkurat en stor fan av trenden, men dette suede smykket er klassisk og annerledes. Hatten min er selvfølgelig en annen høyt elsket favoritt for tiden - svart og klassisk kan gå til ca. hva som helst, og i tillegg er den lagt av 100% ull, så den holder meg god og varm i det kalde været som (endelig?) begynner å komme her i London. Med mine favorittjeans og neon cut out boots, fungerer dette antrekket både dag og natt, hvor som helst, når som helst.

Museum love. Autumn love. An autumn outfit favorite of mine, all about layering and details. I have almost not worn my Teddy Cardigan from New Look yet, but I really love it in this combination; white fluffy oversized cardigan over a small, nude and simple lace top. My vintage necklace (from my grandmother) has always been a favorite of mine, but a few years ago I got a comment about how "it was too tight, and tacky - not stylish". Luckily for me, chokers are a big thing at the moment, and this is as far as I get to wearing one. I am not really fan of the hype of chokers, but my suede vintage one is a lot more classy and different than the ones I see in every store here in London. My hat is of course also a highly loved item of mine - black and classy that can go with anything, and in addition it is 100% wool, so it keeps me warm in the cold weather that seems to come creeping in now. With my favorite jeans and some cut out boots, this outfits works both day and night, wherever, whenever. 




Vintage Choker - Indiska hat - Zara Lace Top - River Island Lana Jeans - Topshop Cut Out Boots - New Look Teddy Cardigan

Location: V&A museum, South Kensington
Photography: Georgina Walker
Editing: Anita Fosen
MUA: Anita Fosen

No comments:

Post a Comment