Saturday 20 September 2014

ROEHAMPTON UNI, WEEK 1

I kveld er siste kvelden av "Freshers week", og neste uke er det tilbake til vanlige skoledager. Jeg har bare gått på skolen i en liten uke, men på mange måter føles det ut som jeg har vært der så utrolig mye lenger! Jeg er utrolig fornøyd med skolevalget mitt, og har hatt en super første uke. "Freshers week" er nesten det samme som "Fadderuken" i Norge, den største forskjellen er det at vi ikke har faddere. Jeg kjøpte tidlig et "Freshers Pass" til uken, slik at jeg kunne gå på alle eventene denne uken. Det har vært mye festing, men og mye chill og kos på café, marked og Freshers Fair. Jeg har ikke hatt med meg kameraet mitt noen av dagene, men jeg har tatt en del bilder med mobilen som jeg kan dele med dere;

Første kvelden var det UV Party på The Bop, og alle hadde samme t-skjorte hvor vi skrev navnet vårt, hvor vi var fra, hva vi studerer osv. 

Roehampton er så utrolig fint! Tydeligvis mange som gifter seg på campusen vår, og det skjønner jeg godt, utrolig mange nydelige lokaler på campus.

På onsdag tok vi bussen ut til "The Grand", som var en utrolig stor og kul klubb. Siden vi ble ganske sene, sov jeg over hos noen på campus, veldig koselig!

Et av favorittstedene mine på skolen? Kaféen "The Hive" hvor vi satt og hadde en utrolig god Vanilla Ice Latte i varmen. 

På torsdag kveld hadde vi "Thorpe Park TakeOver", og hele parken var stengt ned for Roehampton Uni. Vi tok bussen ut og var der hele kvelden, nesten ingen køer og så mye bra, utrolig gøy! 

 Tonight is the last night of "Freshers Week", and next week the normal school days are starting. Even though it's only been a week since I started at Roehampton, I really feel like it's been a lot more. This week has been a lot of partying and clubbing, but also chilling at the café and relaxing with friends. I have not been bringing my camera to any of the events, but I have a few photos from my phone to share with you! 

FOLLOW ME ON BLOGLOVIN
+ Follow me on Instagram (@anitafosen) for a lot more photos and updates atm!

No comments:

Post a Comment