Friday 19 September 2014

LONDON WORKSHOP SHOOT - BEHIND THE SCENES

Det har allerede gått 2 uker siden jeg var med på Anne Marthe sin Fotoworkshop her i London. Jeg var så heldig å få være med dem i Recessions Studios, hvor jeg stod modell for kurset og fikk jobbe med fotografene Anne Marthe Widvey, Natalia Fadejeva og Siyana Kasabova. Flinke Natalia Fadejeva gjorde sminken og håret mitt, og jeg hadde på meg noen fantastiske kjoler fra SheInside. Tiden gikk fort og det var utrolig gøy å være en del av det, og jeg gleder meg allerede til å jobbe mer med dem. Jeg har mange fine bilder å dele med dere fra shooten, men først tenkte jeg å dele noen "Behind the scenes" bilder; 

(All photos by  Anne Marthe Widvey)

 It has already been two weeks since I got to model for Anne Marthe Widvey  in her London Photo Workshop  here in London. I was so lucky to be with them in Recessions Studios, and work with the photographers Anne Marthe Widvey, Natalia Fadejeva and Siyana Kasabova. Talented Natalia did my hair and make up, and I got to shoot in some wonderful dresses from SheInside. Time went by so fast, and it was so much fun to be a part of it! I can't wait to work more with them in the future! I have so many photos to share with you from the shoot, but right now I am starting with "Behind the Scenes" photos. 


FOLLOW ME ON BLOGLOVIN
+ Follow me on Instagram (@anitafosen) for a lot more photos and updates atm!

No comments:

Post a Comment