Saturday 5 July 2014

INSTA LATELY WEEK 28

De siste dagene har jeg blogget lite, fordi jeg ikke har orket og fordi jeg ikke har hatt noe å skrive/ ta bilder av. Men selv om det går tregt her, har jeg alltid et eller annet som blir tatt bilde av i løpet av dagen, og som jeg laster opp på instagram. Enten om det er mat, selfies eller noe helt random, prøver jeg å oppdatere ganske ofte der! Så, når jeg ikke har så mye å komme med her, kan du stikke innom @anitafosen på instagram, og få med deg noen oppdateringer av livet mitt der!

1. Looken min før jeg stakk på kino i går, mørke lepper og skinnjakke, følte meg litt bad-ass. 2. Frokosten min for noen dager siden, spiste opp alt, mett.
1. Middagen til meg og typen på 18-måneders jubileumet vårt, tandori chicken (selvfølgelig) 2. Rosene jeg fikk fra typen fordi "det var lenge siden sist" 3. Himmelen en dag, liker egentlig ikke når alle legger ut bilder av himmelen, men see sååå fiiin! 4. Meg og trollet (også kalt Tassen). Han hang oppå meg. 

Følg meg på instagram: anitafosen (/ student.freshfood, nettopp startet opp, legger ut bilder av mat, hoho)


No comments:

Post a Comment