Saturday 5 July 2014

APARTMENT TALK - BEDROOM

1. Pizza-lyslenke fra Urban Outfitters (150 kr*) 2. Pute fra Urban Outfitters (280 kr*) 3. Kose-pledd fra IKEA (249 kr) 4. Stående stort speil fra IKEA (894 kr)   [*prisene er ca. priser, andre valutaer]

Når vi har sett på leiligheter, har egentlig soverommet vært noe av det minst viktigste for meg. Det å ha et rent og realivt nytt bad, et kjøkken med litt plass og utstyr og en stue med en grei sofa og plass til tv og spiseplass, har egentlig vært hovedprioriteringene. Soverommet har vært et nødvendig rom, men egentlig bare til en seng som vi kan sove i. Men, selvfølgelig er det også et viktig rom, og et rom som jeg gleder meg til å innrede litt. Det kommer nok ikke til å være så stort, men jeg ønsker at det skal bli et koselig og avslappende rom. Ved hjelp av fine og myke tepper og puter blir mye gjort, og i tillegg ønsker jeg å henge opp noen fine lyslenker, som gjør det veldig koselig! På Urban Outfitters har de utrolig mange lyslenker for eksempel, så kanskje jeg finner noen der? Jeg forelsket meg i denne med pizzaer på, så utrolig morsomt og teit at det blir kult. Hmm..vi får se! Ellers håper jeg at det er plass til et stort speil (kanskje ikke så stort som dette fra IKEA, men), for det er så praktisk og også fint til pynt!

No comments:

Post a Comment