Wednesday 16 July 2014

INSTA LATELY WEEK 29

Samme som sist uke, og dagene fremover i hvert fall; jeg har ikke mye tid eller inspirasjon for tiden til å blogge flere ganger til dagen, men jeg knipser alltid et par bilder med mobilen min, og oppdaterer instagramen min som oftest en gang til dagen. Så når jeg er i London blir det mest sannsynlig ikke blogging (kanskje jeg lager klart noen få innlegg som jeg forhånds-planlegger), men instagramen min blir nok oppdatert med bilder av mat og annet fra London. Ih, vi reiser i morgen !!

1. "Nattbading" i et ikke så altfor kaldt vann og med fin rosa himmel som skinner i vannet. 2. Kamerautstyret mitt, love it
1. Pizza med typen før jobb er en fin ting, margerita pizza som alltid! 2. Sleepover part 1, neglelakk og polariodbilder. 3. Sleepover part 2, kosedrakt og matchende negler. 4. Mimrer tilbake til Lana, hører mye på henne for tiden og savner konserten!

Følg meg på instagram @anitafosen og @student.freshfood (mat, hehe)


No comments:

Post a Comment