Tuesday 15 July 2014

CHOCOLATE TART AND CHILL OUTFITS

Etter å ha jobbet i dag og i går har jeg nå fri resten av uken, og gleder meg mer og mer til å reise på torsdag! Det blir bare en superkort tur, men det skal bli gøy å komme litt ned til London før vi flytter der, og jeg gleder meg selvfølgelig ekstremt mye til visningene! I morgen skal jeg pakke og rydde, noe jeg ikke har orket å gjøre i dag. I steden for fant jeg ut at jeg hadde lyst å lage meg en pai, og endte opp med å lage sjokolade-terte! Selv om paibunnen ikke ble helt fantastisk, ble det et godt resultat, som jeg sitter å spiser mens jeg skriver nå. I skrivende stund sitter jeg og i den nye kosedrakten min, som jeg kjøpte på salg på bikbok. Elsker å ta den på når jeg kommer hjem fra jobb, og slappe av i den, i tillegg til at den er så deilig og myk er den og ganske fin egentlig! Noe jeg definitivt må ha med meg til London når jeg flytter :D

Sjokolade-terten, toppet med jordbær, banan og melis. 

Skikkelig koseantrekk! Kosedress fra Bikbok, kosesokker fra Cubus.



No comments:

Post a Comment