Saturday 12 July 2014

BUSY SUMMER DAYS

Endelig helg! Etter å ha jobbet hver dag denne uken, og en god del ekstratimer, er jeg ekstremt sliten og trøtt. Jeg har tilbrakt mesteparten av tiden i finværet på jobb, og når jeg endelig har fri har jeg ikke orket å blogge noe, ikke det at jeg har noe å blogge om heller. Nå er det heldigvis litt helg og fri på meg, og om bare noen få dager (torsdag) reiser jeg til London med typen for å se på leiligheter, så da har jeg det å se fram til! Jeg har begynt å planlegge litt hva vi skal gjøre utenom visningene, og gleder meg veldig mye til å komme litt vekk og ha litt kjæreste-ferie, selv om det bare er for noen få dager. Når begge jobber så mye er det ikke så alt for mye tid til å gjøre ting sammen -utenom å slappe av foran tv'n på kvelden, like dø begge to - så det blir herlig med litt kjærestetid!

Nå skal jeg snart avgårde på jentekveld, og slapper egentlig bare av til det. Gadd faktisk å reise meg opp for å ta litt bilder, men det var ikke strøm på speilrefleksen min, så her kommer noen (uredigerte) bilder fra digitalkamera mitt, det duger i hvert fall når det er lyst! (?)


Endelig fikk jeg kjøpt med meg hjem denne favoritten fra jobb.  Den rommer 500 ml, og blir ganske tung når den er fylt opp!
Meg atm; sliten, håret satt opp i en stygg dult og sol rett i øynene, sweet! Topp fra INDISKA og smykke fra Kate Spade

Ha en super kveld/ helg folkens!


No comments:

Post a Comment