Wednesday 9 July 2014

PINKBERRY


Det er allerede gått nesten to uker siden jeg kom hjem fra Qatar, men jeg har fortsatt en del bilder/ innlegg der fra som ikke er blitt skrevet og vist. Det er (selvfølgelig) mye mat-innlegg, om diverse favorittsteder i Qatar, som jeg virkelig anbefaler! Jeg skal samle alle Qatar-innleggene i en "guide", og fortsetter derfor med å publisere noen innlegg fra Qatar i ukene fremover.


Pinkberry er min favoritt frozen yogurt kjede, av de jeg har prøvd!  Den første "Pinkberry-butikken" i Qatar kom vel mens jeg bodde der nede, og etter dette har det vært et sted jeg har besøkt hver ferie. Jeg har aldri vært en is-person (jeg liker is, men det er liksom ikke alltid det som frister mest), men frozen yogurt er så lett og godt! Det jeg elsker med Pinkberry er at de har så mye å velge mellom, både i smaker på yogurten og på toppings. Min favorittsmak er granateple, men de har og jordbær, sjokolade, mango, naturell osv. Når det gjelder toppings har de utrolig mye fersk frukt og bær, i tillegg til "dry toppings", som diverse sjokolade, musli, nøtter, vingummi og mye annet godt. I tillegg er det alltid så koselig å gå der fordi alle som jobber der er så positive og søte, og du får alltid masse gratis tester og anbefalinger. Det aller beste er selvfølgelig prisen; i Norge er frozen yogurt ekstreeemt dyrt (i hvert fall her i Haugesund), mens der bruker du i gjennomsnitt rundt 30kr for en "liten" (jeg synes det er mer enn nok) frozen yogurt med 4-5 toppings på. 


Hva: Pinkberry, frozen yogurt-kjede.
Hvor: Landmark eller Vilaggio Mall, Doha (og andre kjøpesentre i Doha, vet ikke alle engang!)
Pris: Veldig rimelige priser, 14 QR for en liten yogurt, 23 QR for en liten med toppings. (22 QR/ 33 QR for medium, 28 QR/ 38 QR for large)

No comments:

Post a Comment