Thursday 3 July 2014

60 DAYS STATUS

Det er skummelt at det allerede har gått 40 dager siden min siste "100 dagers status", men det er og veldig lenge igjen til flytting egentlig, nesten to hele måneder. Mange andre venner flytter jo allerede i starten av august, mens vi har helt til september på oss, så det er jo ganske god tid. Men som jeg nå allerede har erfart, så går tiden ekstremt fort, spesielt i ferien med jobbing og andre aktiviteter som tar opp tiden. Så, nå håper jeg å få mest mulig i boks fortest mulig, slik at det ikke blir mye stress når det er 10 dager igjen.

Skole: Skolen er jo valgt for "lenge siden", og nå er vitnemålet mitt sendt inn og, så nå venter jeg bare på unconditional offer fra de. Jeg er ellers ikke helt 100% sikker på om jeg skal studere bare journalistikk, eller kombinere det med noe, ettersom det ikke var mulig å kombinere journalistikk og fotografi i år (buhu).
Lånekassen: Dette er det jeg egentlig stresser mest med, fordi jeg vet at det kan ta veldig lang tid etter at jeg har sendt inn søknaden om lån. Men, det er dessverre ikke så mye mer jeg kan gjøre før jeg har fått mitt unconditional offer (som må legges ved i søknaden). Derfor håper jeg selvfølgelig å få det innen denne uken, slik at jeg kan søke innen denne uken, og få svar så fort som mulig!
Leilighet: Nå er både fly og hotel booket, så den 17.-20. juli reiser vi på visningstur! Vi har vært i kontakt med et byrå til nå, som har veldig mange fine og greie leiligheter som vi helst vil ha, men vi tenker å kontakte 1-2 andre byråer og. Vi håper selvfølgelig på å finne leiligheten vår og få skrive under kontrakt mens vi er der nede, så krysser fingrene for det!

Ok, så dette var et gammelt antrekk men; Skjørt fra Mango - Korsett fra Bikbok

Og som alltid, hvis det er noe noen lurer på om flyttingen/studiene/søkeprosessen/London eller hva som helst, spørr!

No comments:

Post a Comment