Saturday 7 June 2014

SCHOOL SUPPLIES

Sommerferien er rett rundt hjørnet, og jeg tenker selvfølgelig allerede på neste år. Jeg har alltid elsket å handle inn nytt skoleutstyr, uansett om det bare er enkle skrivebøker eller blyanter. I år har jeg planer om å bestille meg noen fine blyanter, skrivebøker og et stilig penalhus. I tillegg har jeg kjøpt meg en ny Macbook Pro Retina, så et deksel eller en mappe til den må jeg og få fikset meg. Og det siste på listen min av ting som må kjøpes er en ny veske/sekk som kan brukes til å ha alt oppi. Siden jeg vil ha fine og søte ting av alt dette, som kanskje ikke finnes rett på bokhandleren her hjemme, må jeg bestille en del på nettet, og har allerede funnet meg noen favoritter:

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic
1. Backpack fra Topshop [her] 300kr 2. Kate Spade notatbøker fra Nordstrom [her] utsolgt for tiden 3. Mean girls blyanter fra Etsy [her] 50 kr 4. Me&You blyanter fra Etsy [her] 75kr (*prisene er ca. priser, andre valutaer osv.)


Favoritter:                                                                                                                        Favoritter på budsjett:
Kate Spade for blyanter, notatbøker, deksler til mobil og iPad og vesker            Etsy for unike blyanter (for rundt 50-100 kr pr. pakke) og annet hjemmelaget
Urban Outfitters for bøker og diverse kule saker                                                     Søstrene grene for notatbøker, blyanter og alt annet
Topshop for vesker/sekk og klær til skolestart                                                           Bikbok og H&M for vesker/sekker
Fancy for alt mulig stilig og nyttig                                                                                 Ebay for alt som trengs



No comments:

Post a Comment