Sunday 8 June 2014

SUNDAY PARTY

Det er deilig med en rolig søndag etter en lørdag tilbragt på jobb og ute på byn. Etter å ha sovt lenge kledde jeg meg i et pyntet og enkelt antrekk, for å gå i familiebursdag til søte onkelbarnet til kjæresten, som ble 2 år. Jeg følte ikke for å fikse håret så mye med krøller eller noe, og hadde mest lyst å bare ta det i en hestehale. Da passte det godt med et fint hårbånd, som gjorde at håret ble enkelt, behagelig og pyntet! Hårbånd tror jeg vil bli brukt mye til sommeren, ettersom jeg elsker å dra håret bak i hestehale eller bare dra bak hele håret med båndet og ha det løst. Hårbåndet kjøpte jeg på jobb i fjord, og nå har vi fått inn mange nye til sommeren, så jeg tror jeg må kjøpe meg flere!

Image and video hosting by TinyPic
Hårbånd fra INDISKA (lignende her) - Peplum top fra ZARA (lignende her) - LANA jeans fra River Island (her)
Image and video hosting by TinyPic
Hårbånd fra INDISKA

Nå skal vi lage oss ekte engelsk søndagsmiddag, Fish&Chips, og bare slappe av med tv og kos. Deilig med langhelg og fri i morgen og!

No comments:

Post a Comment