Thursday 29 May 2014

ROEHAMPTON

Image and video hosting by TinyPic
Jeg vet at jeg kommer til å kjenne på stresset litt om noen dager, men akkurat nå er jeg bare skikkelig spent! Jeg bestemte meg nemlig for å svare på UCASen min igår, og nå venter jeg bare på unconditional offer fra Roehampton, så er skoleplassen min. Og siden Roehampton gav meg conditions jeg vet jeg oppfyller, vet jeg nå at det blir Roehampton på meg neste år! Jeg fant ut at det passet best og at det var det som og fristet mest, og er glad for at jeg bare sendte søknaden ferdig og er ferdig med det. Det er flere ting som har gjort at jeg endte på dette valget, så jeg tenkte jeg skulle skrive et innlegg om tips/guide til valg av universitet og studie senere en gang. Men nå skal jeg ut i finværet, og feire at skoleplass er valgt og jeg er nå enda et skritt nærmere London!

No comments:

Post a Comment