Wednesday 28 May 2014

IN THE WOODS

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic  Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic
// Flere bilder fra mandag

Sitter nå og vurderer om jeg skal svare på UCAS eller ikke. Har bestemt meg (ish) for Roehampton University tror jeg, og vil egentlig bare svare! Men jeg "bestemte meg" jo for UAL i starten av sist uke, og Kingston dagen etterpå, så jeg vil ikke være for rask heller, jeg er ganske ubesluttsom. Planen slik den ser ut nå er i hvert fall Roehampton på meg, Journalism and Photography, og leilighet i Croydon med min kjære! 

Ellers fikk jeg for noen dager siden melding fra en promotør, så nå starter festlivet allerede! Neida, men ja, får se om jeg vil ha promotør eller ikke, sier ikke nei til gratis inngang og drikke, men får se om det er noe jeg vil. Hvis noen har noen erfaringer med promoters så skriv i kommentarfeltet!

No comments:

Post a Comment