Saturday 3 January 2015

READY FOR 2015

Lørdagen starter med litt design og bug fixing her på bloggen, noe jeg også brukte i går kveld på. Mye av det jeg har endret på kommer dere ikke engang til å merke/ tenke over (som at jeg endelig har fikset a-recordsene mine, og bloggen min nå blir videreført hvis du skriver inn thestylishcupcake.com uten www. foran). Jeg endret og bildene, social media knappene og fargene litt, så nå har jeg et nytt fresht design til 2015. Hva jeg da hadde blitt veldig glad hvis du hadde gjort, er å raskt svare på pollen min under her. Det er rett og slett bare for å se hva dere lesere liker best å lese om her på bloggen, sånn at jeg kan vite om det er noe jeg burde poste mer/ mindre om. SÅ, hvis du vil bruke et lite minutt på å krysse av på dine favorittinnlegg/temaer under, hadde jeg blitt veldig takknemlig! xx

Last night and this morning I have spent some time fixing on my blog design, and improving a few things here on my blog. Most of them are smaller bug fixes that you won't even notice/ think about (like how I finally listed my a-records, and my blog is now working if you only type thestylishcupcake.com (without www. first)). I also changed the photos, social buttons and colors, and now I have a fresh new design for 2015. What I then want you to do, is to quickly answer my poll underneath. It is just for me to see what posts my readers are the most interested in, and if there is something I should maybe consider to post more/ less of. So, if you could take a minute and choose your favorite posts from these underneath, I would be so grateful! xx

Blog Post Favorites
Fashion: Outfits
Fashion: Trends/ Inspiration
Fashion: Shopping
Food: Recipes
Food: Restaurants/ Eating out
London Tips
Photography
Travel
Texts: Everyday Life
Texts: Personal
Texts: School work/ journalism
Other
Please Specify:
Poll Maker

No comments:

Post a Comment