Friday 5 December 2014

OUTFIT: COMFY WINTER


I det siste har jeg vært dårlig til å dele antrekk, både fordi jeg har hatt så mye å gjøre, og fordi det har vært alt for mørkt til å ta  bilder når jeg har komt hjem fra skolen. I tillegg ender jeg som oftest opp med å hoppe rett i pysjamas eller koseklær med en gang jeg kommer inn døren. Men i dag, etter en kaffe og et lite intervju/ business snakk med Vernez UK (som jeg skal skrive mer om senere), gikk jeg opp på rooftop hagen vår, og tok noen bilder mens solen gikk ned.

Jeg gikk for et all-black antrekk i dag, med mine høye boots (som egentlig ikke vises på bildene), svart skjørt og svart turtleneck. For meg, er alltid komfort det viktigste, og nå som det blir kaldere og kaldere ute, synes jeg komfortable antrekk er det viktigste. "Layering" er selvfølgelig en super måte på å holde seg varm og fashionable på, men jeg prøver også å finne andre triks. For eksempel er jeg helt forelsket i hatten min for tiden, som er 100% ull og holder hodet mitt varmt og stylish. I tillegg sverger jeg til gode, varme sokker, som ikke viser under bootsene mine. Og selvfølgelig, er en nude strømpebukse bedre enn ingen, og det viser jo (nesten) ikke! Med disse små detaljene, føler jeg meg så varm og komfortabel som jeg kan bli, selv om antrekkene mine "ser kalde ut". 

have not been sharing many outfits lately, both because I have had so much to do, and also it is far to dark to take photos when I get back from school, and I usually end up changing to my pyjamas the minute I get in the door. But today, after having coffee and a small "interview" with Vernez UK (which I will write more about later), I went up to the rooftop garden and took some photos while the sun set. 

I went for a all-black outfit today, with my knee high boots (which you can't really see on the photos), black skirt and black turtleneck. For me, comfort has always been key, and as the weather gets colder and colder outside, I think comfortable outfits is the most important thing ever. Layering is of course the main technique to keep stylish and warm, but I also try to find other tricks to stay warm and comfortable - but still stylish as ever. For example, I am in love with my black hat at the moment, which is made of 100% wool, and keeps my head so warm. In addition I swear to good, warm socks, which does not show under my good boots. And of course, a nude tights is better than no tights, and looks (almost) the same! With these small details, I feel as warm and comfortable as I can be, even though my outfits "looks cold". 

INDISKA hat - Primark Sweater - Pull & Bear Coat - Dr.Denim Jeans

Location: V&A museum, South Kensington
Photography: and Editing Anita Fosen

FOLLOW ME ON BLOGLOVIN

No comments:

Post a Comment