Sunday 28 September 2014

OUTFIT: SATURDAY NIGHT OUT

I går kveld tok jeg toget inn til Central, for å leve i en liten norsk boble litt. Etter en dag med shopping og kos med mine engelske venniner (innkjøps-innlegg kommer!), var det dinner & drinks med 6 andre norske. Som hun ene sa, "det er rart hvordan London er en magnet", noe det virkelig er. Jeg møter norske folk hele tiden, og selv om det av og til ikke er det du vil, var det veldig koselig å ha en kveld ute med norske folk. Alltid koselig å bli kjent med noen nye folk, og vi koste oss veldig med litt mat og god drikke. Vi startet kvelden på "Balans" i Soho, som var en veldig fin og trendy restaurant/bar. Etter noen timer der gikk vi videre til en annen bar/klubb i Soho, som jeg ikke husker hva heter dessverre. Soho har et stort utvalg av caféer, restauranter og barer/klubber, og jeg gleder meg til å prøve ut mer der!

Jumpsuit fra Topshop - Boots fra Topshop - Smykke fra Kate Spade 

After a day of shopping, I went in to central to meet up with some norwegians for dinner & drinks last night. It was fun to hang out with some old friends and a lot of new faces, over some good food and drinks. We met up at "Balans" in Soho, a trendy restaurant/ bar. After some hours there we went to another bar/club in Soho, which I sadly don't remember the name of now, and had some more drinks and danced to the good music, and also listened to some live music! It was a great night, and I can't wait to try out more of the restaurants and bars in Soho. 

No comments:

Post a Comment