Sunday 17 August 2014

THE UGLY TRUTH

I morgen er det 2 uker til vi flytter, og den siste uken har jeg virkelig merket på stresset av det. Leiligheten skulle vært overtatt på fredag, og ble vel ca. akkurat det i siste liten, etter mye telefonsamtaler og mailer. Det er ikke alltid like lett når telefon og mail er den eneste kommunikasjonsmåten, og jeg merker veldig på at alt hadde vært mye lettere om vi hadde vært der nede! Men, nå er heldigvis ca. alt fikset når det kommer til leiligheten, og om noen dager kommer det nok en "Renting an apartment in London Part 2". 

Ellers går dagene til mye avskjeder, når vennene mine flytter bort herfra og ut rundt i Norge, en etter en. Det resulterer selvfølgelig i en del koselig sosiale sammenkomster, som her i går, hvor det bare ble tatt 2 bilder for min del, med polaroidkamera mitt. Jeg elsker å bruke polaroidkamera og få ut bildene med en gang og henge de opp, men jeg savner alltid litt å få de inn på macen. Derfor prøvde jeg å skanne de i dag, og resultatet ble veldig bra i mine øyne (du kan bedømme selv på bildene under)!

Tomorrow is two weeks 'til moving day, and this week I have really felt the stress of that. After a lot of phone calls and mails, finally (almost) everything seems to be fine and ready regarding our apartment. Since the apartment-process is at its end, I'll be posting a "Renting an apartment in London Part 2" post later this week! Other than stressing about our apartment and the moving in general, these weeks are filled with a lot of goodbyes and parties, as our friends are moving away, one by one. I have not been bringing my DSLR around to these parties, but last night I brought my polaroid camera, and this is the result from that (scanned in to my mac);




1 comment: