Thursday 31 July 2014

BANANA CREAM PIE

Noe av det jeg gleder meg mest til når jeg flytter ut, er å ha mitt eget kjøkken. Jeg har alltid elsket å (prøve å) bake, og de siste årene har jeg og blitt mer og mer interessert i matlaging generelt. Jeg gleder meg til å ha mitt eget lille kjøkken, hvor jeg skal lage meg det jeg vil ha av middager, desserter osv! Jeg liker derfor å teste ut litt oppskrifter nå før jeg flytter, slik at jeg har noen gode retter på lur til når vi flytter ned. De siste dagene har jeg hatt skikkelig lyst å bake noe, og jeg har tenkt spesielt mye på pai. Sist (/første gang jeg lagde pai selv) lagde jeg en sjokolade-pai, men i dag ville jeg prøve noe nytt. Jeg ble fristet med min favoritt-blogg sin banan-pai, og endte opp med å lage en lignende. Jeg brukte denne oppskriften (ca), på den enkle, raske og billige oreo-crust banana cream-paien!


Yummy! 


No comments:

Post a Comment