Thursday 5 June 2014

SUMMER WARDROBE

De siste ukene og månedene har generelt vært preget av mye stress og mye å gjøre. Siste innspurt på skolen, i tillegg til å ta valg for neste års studier og å bo alene i et stort hus, har slitt meg veldig ut til tider. Når jeg har hatt litt tid overs har jeg prøvd mitt beste å holde huset og rommet mitt ryddig og rent, men mitt favorittrom i hele huset har fått kjenne på slitet. Garderoberommet mitt har ikke vært skikkelig ryddig siden starten av mars, og det har i perioder vært vanskelig å se gulvet, fordi det fløt klær over alt. Dette har og gjort at klesstativet mitt som jeg bruker til inspirasjon og motivasjon, ikke har vært til mye glede. Som oftest har jeg slengt alle klærne over der i stress, og etter hvert har det falt ned på gulvet. Men nå har jeg endelig tid til å slappe av, alt skolearbeid er unnagjort (utenom en siste eksamen) og de fleste valgene er tatt når det kommer til neste års studier, så i kveld fikk jeg endelig tatt meg en skikkelig rydderunde, og fikset opp i og hengt opp nye klær på klesstativet mitt. Stativet representerer nå sommer, frihet og glede, med farger og lette og behagelige klær. Herlig!

Image and video hosting by TinyPicTil venstre: Klærne som hang igjen på stativet etter jeg hadde ryddet alt fra gulvet osv. 
Til Høyre: Klærne jeg har hengt opp og organisert på stativet nå.
Stativet har nå mye mer farger, og mindre svart/hvit. Siden jeg elsker basic svarte og hvite klær er det fortsatt mye av det, men blandet sammen med fargerike favoritter. Hvit passer veldig fint til sommeren, men og veldig fint sammen med f.eks. en fargerik blazer. Stativet er organisert etter farger/stiler etter 4 forskjellige jakker;
1. Skinnjakke med litt mer rocka klær i svarte og røde toner, til antrekk med rød leppestift og neglelakk.
2. Hvit jeansjakke med lettere og behagelig klær, mye i hvitt og lyse toner, med blonder og bare føtter.
3. Rosa blazer med rosa og lillatoner + hvit, kjoler og skjørt og andre søte og litt pyntete klær, til fester og selskap (og bryllup!).
4. Turkis blazer med blåtoner, svart og hvitt. Litt mer "rocka" igjen, litt sterkere uttrykk og print. Sammen med statementsmykker og skinn.
Image and video hosting by TinyPic
Jeg liker og å ha noen favoritttilbehør/ detaljer hengende som inspirasjon og for at det skal bli brukt. Hengte nå opp min nye enkle marine-bikintopp, som kan brukes under alle antrekk, en av mine all-time favorittvesker, gjennomsiktig fra Urban Outfitters, og det nye Diana F+ kamera mitt som skal bli tatt med på pikniker og strandturer fremover. Sammen med litt hårblomster for å gjøre den siste touchen.

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic
Ryddingen gjorde og selvfølgelig at jeg fant enda mer klær jeg kan selge, så følg med på salgsbloggen, jeg oppdaterer med nye klær jevnlig!

FOLLOW ME ON BLOGLOVIN

No comments:

Post a Comment