Saturday 31 January 2015

PRIMARK FINDS

Den første gangen jeg besøkte Primark forstod jeg virkelig ikke hva alt oppstyret var om. Jeg fant butikkene for store og forvirrende, med mye rot og folk, og produkter med dårlig kvalitet. Men,
jeg endte likevel opp med å kjøpe noen billige strømpebukser, sokker og pysjer, siden det var såpass billig. Når vi da flyttet til Croydon og fant vår egen lille Primark rett ned i gaten, fikk jeg fort et mye bedre inntrykk. Den er fortsatt utrolig stor, men det er mye mindre overfylt og lettere å navigere seg gjennom, enn de megastore i Central. Selv om jeg ikke fant mye klær de første gangene jeg gikk der, endte jeg opp med å kjøpe en masse nødvendigheter og julegaver der, og noen få andre pene ting. I går, da jeg gikk inn for en rask tur til å kjøpe noen nye sokker, fant jeg faktisk ganske mange fine plagg. Salget var (nesten) borte, og vår og sommer kolleksjonene var overalt, noe som selvfølgelig fikk meg til å lengte enda mer til Qatar. Jeg endte opp med å finne to virkelig fine vårskjørt til turen, til og med med riktig lengde! Et pencil skirt (jeg elsker de sånn) og et hvitt midi (noe jeg har lengtet etter så lenge) for bare £22 sammen. Jeg kan ikke vente med å vise dem mer i fremtidige outfit-innlegg!

The first time I visited Primark I could really not understand what all the fuss was about. I found it too big and confusing, messy, crowded and a lot of the products "cheap-looking". But, I still ended up buying some cheap tights, socks and pjs, since it was, you know, cheap. But then when we moved to Croydon and found our own little Primark right down the street, I got a much better impression. It is still really big, but it is a lot less crowded and easier to navigate through, than the big ones in Central. Even though I did not find a lot of clothes the first times I went there, I ended up buying a lot of necessities and christmas gifts there, and a few pretty things. Yesterday, when I went in for a quick trip to buy some new socks, I actually found quite a few nice items. The sale was (almost) gone, and spring and summer collections were everywhere, making me long for Qatar even more. I ended up finding two really nice spring skirts for my trip, even with the right appropriate length! One pencil skirt (I do love my pencil skirts) and one white midi (I have been longing for that for so long) for only £22 together. I can not wait to share them in future outfit-posts!


14 comments:

  1. This is a gorgeous photo! I adore the shoes and the skirt. :)

    http://www.kathrineeldridge1.wordpress.com

    ReplyDelete
  2. Beautiful skirt

    Mel
    http://www.girlandthepolkadot.com/

    ReplyDelete
  3. stunning skirt ever, love it :)

    http://inezdivaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Beautiful skirt love the print.
    www.rumelatheshopaholic.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Amazing skirt!!!
    Have a lovely sunday!
    Kisses, Paola.

    Expressyourself

    My Facebook

    ReplyDelete