Tuesday 6 January 2015

CRAZY (FUN) TIMES

Kan noen hjelpe meg med å forklare hva som skjer? Blogg og instagram-feeden min er helt crazy at the moment, og det er selvfølgelig helt utrolig gøy, men jeg skjønner ikke hvorfor? Eller, jo, jeg skjønner egentlig instagram - siden en av favorittbloggerne mine Angelica Blick postet det ene bildet mitt før i dag, har instagram tatt helt av! Men når jeg kom hjem fra byen, åpnet macen og sjekket bloggen, så var det 10x så mye sidevisninger enn vanlig i går, og jeg postet ikke noe en gang? Jeg blir bare utrolig glad av å se responsen, og jeg skjønner ikke helt hva som skjer, men det er en utrolig bra start på 2015 og gir meg veldig mye motivasjon, så takk alle sammen!

Jeg har fortsatt noen bilder fra shooten i Norge igjen å legge ut, så det kommer senere i dag eller i morgen x

Can someone please tell me what is going on? My blog and instagram-feed is just crazy at the moment, and it is so much fun, but I don't get why?! Or, I do get why my instagram feed is crazy - one of my favorite bloggers Angelica Blick posted my photo earlier today, how I love her! But then I got home, opened my mac and checked my blog, and I had 10x more page views than normal yesterday, without even posting anything? I am just in such a happy place and I don't know what is going on, but it is really a great start on 2015 and a great motivation, so thanks everyone!

I still have a few photos from my photoshoot in Norway left to post, so I'll do that later tonight or tomorrow x


No comments:

Post a Comment