Thursday 18 December 2014

WANDERLUST



Random bilder fra Qatar de siste årene. Fordi det er Qatar sin nasjonaldag i noen timer til, og fordi jeg savner det lille (ekstra) hjemmet mitt mer enn noen gang. Fordi jeg savner det å reise mer enn noenting annet. Det å reise hjem til Norge for julen var veldig etterlengtet og herlig, men det gir meg ikke den samme følelsen som når jeg reiser andre steder, ukjente steder. Jeg har etterhvert forstått at reising er min aller største kjærlighet i livet, og jeg lengter etter det. Derfor håper jeg selvfølgelig at 2015 kommer til å bli et år full av fantastiske reiser og minner, det er egentlig mitt største julegave-ønske. 

Random shots from Qatar taken the past few years. Because it is their national day, and I miss my little (extra) home more than ever. Because I miss traveling more than anything else. Traveling home to Norway for christmas is fun, but it does not exactly give me the same thrill, as going somewhere for the first time. Somewhere unknown. I have realized now that traveling has grown in to the biggest love of my life, and I long for it. Hopefully 2015 will be a good travel year, that's really my biggest christmas wish.

FOLLOW ME ON BLOGLOVIN

No comments:

Post a Comment