Thursday 13 November 2014

HOME, PART 2

Home. Jeg delte bilder fra leiligheten vår med en gang vi hadde flyttet inn og fått alt på plass, men det er allerede 2 måneder siden, og mye har skjedd siden det. Vi har nå bodd her i 2,5 måneder, og jeg er så utrolig fornøyd med leiligheten vår! Det er så fint og enkelt, og med litt små pynteting, bøker og andre personlige detaljer, føles det virkelig som vårt hjem. Jeg elsker å finne fine ting til leiligheten, og det blir litt småshopping her og der. Nå har vi også endelig fått oss et lite kontorhjørne, med den nye pulten vår. Det er så deilig å ha en krok hvor jeg kan sette meg ned å jobbe skikkelig med skolearbeid og bloggen. Ellers begynner julen å nærme seg, og jeg har fått startet pyntingen litt, med påfyll av duftlys (vanilje og cranberry er favorittene atm) og julekuler i fatet vårt på stuebordet. Så fornøyd!

Home. I shared a few photos from our apartment when we first moved in, but 2 months has already gone by, and so much has happened since then. We have now lived here for 2,5 months, and I am so pleased with our apartment! It is so nice and simple, and with a few decorative things, books and other personal details, it really feels like our home now. I love finding new stuff for our apartment, and I shop a few things here and there. Now we also finally have a small office-area, with our new desk. It is so great to have a small space where I can sit down and work properly with school stuff and my blog. Christmas is also right around the corner (almost), and I have finally started a bit of christmas decorating at home, with a lot of new scented candles (vanilla and cranberry are my favorites atm) and some christmas ornaments in our coffee table decorative bowl. So happy!




FOLLOW ME ON BLOGLOVIN

1 comment:

  1. seems a lovely place :)

    http://allornothing-blog.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete