Sunday 19 October 2014

WEEKEND LOVE

Siden jeg har fri fra skolen på fredager, føler jeg alltid at helgen er over når jeg våkner søndag morgen, men heldigvis er den ikke det! Det er så herlig med langhelg, og jeg føler jeg får gjort så mye. I dag ble det rydding og vasking av hele leiligheten, så den er klar og fin for en ny uke også. Etter formiddagen hjemme, tok jeg turen til central på ettermiddagen, hvor jeg tok en tur innom Camden, før jeg satt meg i Green Park og gikk en fin tur til Victoria Station. Fikk tatt en del bilder, så innlegg om dette kommer senere! 

Since I have fridays off, I always feel like the weekend is over when I wake up sunday morning, but luckily it is not! I love the long weekend, and I feel like I get so much done. Today we spent the morning washing and cleaning up the whole apartment, so it is now ready for a new week as well. Afterwards I went in to central, where I first went to Camden, and then I spent some time in Green Park, before taking a lovely stroll down to Victoria Station. I got a lot of great pictures, so I will be posting more about my central trip later! 

Outfit: Vintage Jeans - Bikbok Top
Currently Reading: Gone Girl, Cupcakes and Kalashnikovs and Alexander McQueen: Savage Beauty


4 comments:

  1. I'm so jealous of your long weekend! I don't even get a real weekend, I work Saturdays and get Sundays off. It's rubbish.

    Corinne x
    www.skinnedcartree.com

    ReplyDelete
  2. I see you have Gone Girl - SUCH A GOOD BOOK!

    - Sarah :)
    www.thecrownbijoux.blogspot.com

    ReplyDelete