Thursday 16 October 2014

OUTFIT: RED & WHITE


Når jeg ser nedover bloggen min ser det ut som en matblogg. Innlegg om lunsj, restauranter, butikker og mange, mange matbilder. Jeg sier ikke at dette gjør noe, jeg elsker mat, matbilder og restaurant-anbefalinger, men jeg begynte å tenke på hvor lenge det var siden jeg hadde et skikkelig outfit/fashion-innlegg. Etter en skoletime og litt society- og skolejobbing med Georgina, gikk jeg hjem i det fine været, og tok meg en tur opp på roof-top terrassen vår for å ta noen bilder. Jeg har på meg den nye favorittjakken min fra River Island, med enkle svarte og hvite klær under. Jeg har ønsket meg den jakken siden jeg først så den en av de første dagene her nede, og for noen uker siden ble den endelig min! Etter det er den blitt mye brukt, den er så klassisk og fin, og gjør virkelig hele antrekket. Fine og varme jakker er noe av det beste jeg vet om høsten, og denne er definitivt en favoritt som kommer til å bli brukt mye. 

Looking through my recent blog posts, it is starting to look like a food blog. Posts about lunch, restaurants, food shopping and many, oh so many pictures of food. I really don't mind, I love food, pictures of food and restaurant reviews, but I started thinking about how long it was since last time I did a proper outfit/fashion post. After one class at school, and a bit of school- and society work with Georgina, I went home in the beautiful autumn weather, and decided to take some photos at our roof top-terrace. I am wearing my new favorite jacket from River Island,with simple black and white clothes underneath. Ever since I first laid my eyes on this jacket, when we first moved here, it has been on the top of my wish list, and a few weeks ago I finally bought it. It is so classy and beautiful, and it really makes the whole outfit. Nice and warm coats and jackets are really my favorites in the fall, and this one is definitely going to be used a lot. 

Coat River Island - Skirt BikBok - Crop Top Stradivarius

4 comments: