Thursday 30 October 2014

PAUL'S BREAKFAST AT HOME


Paul's frokost har jeg skrevet om før. Favoritten i Qatar, favorittfrokosten, favorittmåltidet. Selv om jeg har sitt noen Paul's rundt her i London, har vi enda ikke tatt turen innom. De siste dagene har jeg lengtet ekstra mye til Dubai og Qatar, og jeg kom på å lage meg et lite måltid som bringer meg litt tilbake; Paul's frokost hjemme. Den nydelige, standard frokosten jeg alltid bestiller, er egentlgi veldig enkel å lage hjemme, så jeg tenkte jeg skulle prøve det ut!

Du trenger: Fransk Baguette, Croissaints, Potato Wedges, 3 egg + 3 ss vann til eggerøre, fersk appelsinjuice, smør, jordbær syltetøy og ketchup.


Paul's breakfast. My favorite in Qatar, my favorite breakfast, my favorite meal. Even though I have seen a few Paul's here in London, we have not visited any of them yet. The last days I have been missing Dubai and Qatar a lot, so I thought about making a small meal which brings me back a bit; Paul's breakfast at home. The delicious, standard breakfast I always order, is in fact really easy to make at home, so I thought I would give it a try!

You need: French Baguette, Croissants, Potato Wedges, 3 eggs + 3 tbs water for Scrambled Eggs, fresh Orange Juice, butter, strawberry jam and ketchup.




No comments:

Post a Comment