Sunday 7 September 2014

LONDON UPDATE

Jeg har nå bodd i London i 7 dager allerede (!!!) og det begynner å føle mer og mer som hjemme. Den første uken har gått til mye shopping og fiksing av diverse ting til leiligheten, i tillegg til litt stress og mye kos. Vi startet med en storhandel på IKEA på mandag, og på tirsdag kjøpte vi oss TV, XBOX og mye mat. Etter det hadde vi de mest nødvendige tingene på plass, og dermed tilbrakte vi torsdagen i Brighton og fredagen i London. Brighton var nydelig og varmt, og i London var jeg med på en fotoshoot, så jeg har mye å skrive om, men det får jeg ta en annen dag. Den største grunnen til at jeg ikke har blogget enda er at vi enda ikke har fått oss internett... Men nå har jeg i hvert fall fått et engelsk simkort med 3G (og nytt telefonnr!), og det er gratis internett nede i "resepsjonen" ved leiligheten vår, hvor vi sitter nå. Jeg har nettopp signert avtalen min fra lånekassen (endelig!), så nå håper jeg lånet mitt og kommer på konto snart! Jeg har utrolig mange innlegg på lager nå; londontips, leiligheten vår, Croydon, skolen min osv. men det får jeg ta en annen gang. Nå får jeg heller dele litt bilder (fra Instagram for nå dessverre), og komme meg tilbake i leiligheten vår igjen!

1. Meg før avreise på mandag    2. En sniktitt på hvordan det ser ut rundt skolen min   3. Brighton Pier    4. Tirsdagens brunch på Sainsbury's, til bare 5 pund! 

I can't believe I've already lived in London for 7 days (!!!). This first week has been filled with a lot of shopping and fixing several things for our apartment, plus some stress and a lot of fun! We started with IKEA shopping on monday, and then TV, XBOX and food shopping on tuesday. After that we had most of the necessary stuff, and so we decided to take a "day off" and visit beautiful Brighton on thursday, and on friday we were in London, were I was doing a photo shoot.The reason why I have not blogged until now is simply that we don't have internet yet... But at least I have gotten my English SIMcard now, so I have 3G and of course a new phone number! I have a lot to write about and show you guys now; London tips, our apartment, Croydon, Brighton and so on, but I'll post that later. Until then you can look at these photos from my instagram (@anitafosen). <3

FOLLOW ME ON BLOGLOVIN
+ Følg meg på instagram (@anitafosen) for mye mer bilder og updates atm!

1 comment:

  1. Hvilket abonoment har du på telefonen? Og pris på det?

    ReplyDelete