Monday 28 July 2014

IF I COULD, I WOULD

Tiden går så utrolig fort, og snart er det bare en måned til vi flytter! Jeg har derfor startet å rydde ut av rommene mine, og også startet å tenke på hva jeg skal ha med meg når jeg flytter. Klær er en ting, og jeg vet jeg kommer til å slite med å velge ut hva som skal få bli med, men også en del andre ting har jeg lyst til å ha i den nye leiligheten vår i London. De som skal flytte rundt i Norge kan ta med seg alt de vil av bøker, pynteting osv. i flyttelasset i bilen, mens jeg får vel egentlig ikke plass til så mye. Men jeg har klart å grave frem noen få ting som jeg i hvert fall skulle ønske jeg kunne tatt med, og som jeg håper jeg får plass til litt av hvertfall!

1. Vinglasset mitt jeg fikk av verdens beste kjæreste, som rommer en hel vinflaske, må jeg jo få med meg på et eller annet vis! 2. Jeg har prøvt å begrense meg på jobb de siste månedene, men når vi hadde disse fine koppene og skålene på salg kunne jeg ikke la være å kjøpe de. Håper de får plass i leiligheten etter hvert. 3.  Det belgiske vaffeljernet mitt skal være med, punktum. 4. Jeg har mange bøker jeg ønsker å ta med meg, men de jeg aller helst håper på å få med, er Alexander McQueen boka mi, og noen søte små kokebøker. 5. Forhåpentligvis kjøper vi oss en lp-spiller i London etter hvert, og da må jeg frakte ned noen av favoritt lp-ene mine. 6. Favorittputen min fra Urban Outfitters er kjøpt inn til min første leilighet, så den må nok bli håndbagasje eller noe!

Det er ikke lett å plukke ut, men om ikke alt for lenge må jeg faktisk pakke ned det jeg skal ha med meg i koffertene, så da får vi se hva som får plass!


No comments:

Post a Comment