Wednesday 30 July 2014

FOLLOW ME

Bloggen er en fin måte for venner/familie/andre til å følge meg og livet mitt i London med studiene mine og andre opplevelser! I tillegg skal det få meg til å ta mest mulig bilder også for meg selv. Men utenom bloggen, har jeg også andre steder hvor dere kan følge meg. Derfor har jeg samlet noen av stedene som jeg er mest aktive på, hvor dere kan følge meg utenom denne bloggen; 


Bloglovin: Hvis du følger bloggen min, er det lettere å følge den på bloglovin og få opp hver gang jeg legger ut et nytt innlegg, i steden for å sjekke ut bloggen for å sjekke om det er lagt ut noen nye innlegg. I tillegg kan du følge med på hvilke innlegg jeg liker fra andre blogger, og like mine egne innlegg hvis det er noen du vil "lagre". Følg mer her.

Instagram: Det jeg nok kommer til å oppdatere mest når jeg flytter, er instagram-kontoen min. Jeg tar raske bilder med mobilen min hele tiden, og legger også av og til bilder ut fra kamera mitt. Diverse bilder fra livet mitt i London, som jeg kanskje ikke skriver et eget innlegg om på bloggen. Følg meg @anitafosen

Lookbook: Jeg har nylig startet å oppdatere lookbooken min igjen, etter et fravær på over 1 år. Jeg skal prøve å legge ut antrekk-bilder ofte fra London, noe jeg synes er utrolig gøy. Følg meg her.

Pinterest: Jeg startet med pinterest for et halvt år siden eller noe, og har utrolig mange pins og boards nå! Jeg har ikke vært så aktiv i det siste, men det kommer nok tilbake. Jeg bruker det som inspirasjon til mat, dekor, mote, foto og diverse annet. Følg mer her.

Tumblr: Tumblr har vært min guilty pleasure i mange år, og jeg elsker å sette meg ned en kveld med høy musikk og bare scrolle nedover. Tumblr'en min er en blanding av inspirasjon, humor, søte dyr/ting og fine dikt/tekster. Følg mer her.

Hvor kan jeg følge dere?
Love

No comments:

Post a Comment