Monday 9 June 2014

SUMMER FUN

Kvelden gikk til båttur og middag på italiensk restaurant, og plutselig er kvelden snart elleve. Nå har jeg nettopp bestilt meg billett til Bergenfest på lørdag (dagspass), så da blir det Lana konsert på meg, som jeg har ønsket helt siden jeg såg hun kom på Bergenfest. Siden jeg har ferie da, er ferdig med eksamen og ikke skal dra på HOVE i år, slik som i fjor og året før det igjen, spanderte jeg det på meg selv. Gleder meg helt sinnsykt til helgen, ost/kjeks/vin-kveld på fredag med de beste jentene og roadtrip til Bergen på lørdag for å se Lana Del Rey og andre konserter!

Nå går resten av kvelden til å slappe av, høre på Lana og legge meg tidlig. I morgen er det eksamenstrekk, så da blir det tidlig opp.. Avslutter med noen bilder av kveldens enkle og behagelige antrekk i varmen;

Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic
Oversized cropped top fra H&M (her) - Skjørt fra Bikbok (her) - Smykke fra H&M 

No comments:

Post a Comment