Monday 12 May 2014

SALGSBLOGG

Det er litt tidlig å begynne å pakke koffertene allerede, men jeg begynner allerede nå å tenke på hva jeg skal ha med meg. Eller rettere sagt; det jeg tenker enda mer på er alt jeg ikke skal ha med meg. Jeg har nemlig veldig mye av både klær, sko, smykker, vesker og diverse "stuff" som jeg ikke får med meg, og som bare ligger hjemme i skapet, ubrukt. Siden det er snakk om en del klær osv. som bare blir liggende, tenkte jeg at jeg skulle prøve å få solgt noe av det!

Image and video hosting by TinyPic

Jeg har derfor lagt ut en del klær, sko og smykker (mer kommer etter hvert) på siden min som heter "SALGSBLOGG", som ligger oppe til venstre, under blogg-headeren! Der finner du bilder av det jeg selger, og informasjon om hvordan du får kjøpt det. Kjempemye fint og billig, ta deg en titt!

No comments:

Post a Comment