Saturday 24 May 2014

100 DAGER STATUS

I dag er det akkurat 100 dager til flytting (mest sansynlig) og det føles på en måte veldig lenge til, men og veldig kort. Det er mye som skal gjøres, og mye som ikke er gjort enda. Statusen er nå slik at;

Har jeg valgt skole? Nei
Har vi funnet leilighet? Nei
Har jeg kontaktet lånekassen? Nei (fordi jeg ikke har valgt skole)

Men, jeg er supergira, og prøver å få gjort ting unna så fort som mulig! Vi ser på leiligheter hele tiden, og skal reise å gå på visninger når vi har mulighet for det. Når det gjelder skolene så har jeg sendt mail til de jeg vurderer, med forskjellige spørsmål, og venter nå på svar for å kunne ta et valg. Og ellers har jeg startet å sette opp et ca. budsjett og jeg har begynt å tenke på hva vi må handle inn når vi kommer der, hva jeg skal ta med meg osv. Så det skjer mye, og det er som sagt fortsatt god tid igjen!

Image and video hosting by TinyPic

1 comment:

  1. Huff, jeg flytter til utlandet om ca en måned, og jeg føler jeg ikke har kontroll i det hele tatt. Men jeg vet hvertfall hvor jeg skal bo og hva jeg skal gjøre, hehe. Men virker som om du har kontroll da :)

    ReplyDelete